Organizezi? Daca da…ce? Daca nu…de ce? Unde mergi? Intrebari care ma seaca in ultimul timp.
Inca nu stiu daca organizam ceva…de ce? Pai mie imi plac revelioanele bine organizate si cu “di tati” si avem asa:
–artificii — 2000 lei
–dj, scule, muzica –1500 lei sau minim 3000 lei muzica live “cosmin chichisan band”
– divertisment — minim 1000 lei (dans, scamatorie, etc)
– decoruri minim 1000 lei
– personal 1200 lei
Total cheltuieli anexe minime: aprox 6000 lei sa zicem asa in mare
Locuri in sala, configuratie revelion: maxim 46
Meniu pret minim achizitie: aprox ??? nu poti sa nu dai 1 vin/2 pers, un wisky, suc, bla bla, mancare buna etc de 4 stele deci : 70 lei/pers? sa zicem.
Avem asa: 6000 impartit la 46 = 130 lei + 70= 200 lei cost productie.
Luam cei 200 si punem adaos comercial. Cat? Nici nu mai consteaza! Merita?! O sa se umple sala?! Cati isi permit ca daca nu au plecat din oras, nu sunt in cluburi etc sa plateasca atat?
Deci tind sa cred ca raspunsul e NU…doar daca…si chiar se pare ca asa va fii, nu e o companie intreaga pentru care sala se poate amenaja la 80 pers. Deci DA.
“Pe aceste vremuri, grele” totul trebuie calculat!
Unde merg….pai imi scria cineva articolul asta, eu scriam articolul asta deci….habar nu am.
Am “oferte” de la prieteni pentru: Maramures — Cavnic si Ocna Sugatag, Brasov — Sacele, Bran, Rasnov, Prahova — Predeal, Ploiesti, Cluj — in casa, in ceva club, nimic, Buscat.
Mi-ar placea: cu intreaga family.
O sa aleg: probabil Buscat.
0 Comentarii pentru acest post
1 Trackbacks pentru acest post
December 9th, 2009 at 3:44 pm
[…] in adevaratul sens al cuvantului… Dupa ce am mai calculat o data totul asa cum va aratam aici am ramas cu aceeasi dilema “facem sau nu”. I-am prezentat tot de la A la Z dlui […]
Comenteaza si tu