De comentariul de la articlul anterior si anume: “# Poli Timisoara Says:
October 27th, 2009 at 4:11 pm e
Cei de la Poli Timisoara au fost extrem de multumiti de hotelul in care au stat asa ca nu e nicio pierdere. In campionatul viitor cred ca ramaneti fara nicio echipa in hotel dle Predescu. Dar nu e problema. 26 de camere ar trebui umplute si fara departament de vanzari. ”
In primul rand va instiintez stimate domn coleg ca va tradeaza IP-ul…in al doilea va instiintez ca NOI–hotelul ATHOS**** am luat decizia ca Poli Timisoara sa nu puna de data asta piciorul la noi in hotel! Va mai instiintez ca si alti colegi mai vechi de-ai nostrii din Cluj au avut aceleasi probleme cu Poli pe care le-am avut noi. Numai ca, datorita patronatului–pe care il apreciez enorm– noi am avut COAIE sa luam o decizie ca aia si nu sa acceptam toate mojiciile “clientului”. Nu me facem de ras cu preturile asa ca altii, nu acceptam sa fim presul clientului.Si ne incasam fara departament juridic! Va mai instiintez ca eu nu ma mandresc cu Vaslui si Iasi, si nici nu dau newsletter ca sta nu stiu ce echipa la hotel sau nu stiu ce nume!Eu ma mandresc cu Dinamo, cu Steaua, cu Asesoft, cu VIP-urile de la Roma si Chelsea (echipele stau numai la Anca sau Cosmin), cu arbitrii Uefa, cu multe multe altele; dar le pastrez pentru mine. Le am acasa, pe un perete intreg–echipe cu nume, personalitati din toate domeniile pe care nici nu imi permit sa-i numesc aici. Eu sunt prea mic chiar daca am stat cu ei la “o palinca” sau nu. Firea mea m-a facut sa-i cunosc mai indeaproape pe multi! Dar nu-i fac si nu i-am facut niciodata publici! Ii pastrez pentru mine.
Probabil ca ai dreptate si vom mai pierde datorita acestei decizii dar SUNTEM INTEGRII!! Dar nu vom pierde ca sunt altii mai buni sau mai slabi ca noi…Acum o sa zic ceva destul de mare: EU-Gabi Predescu nu am cum sa pierd cateva echipe datorita legaturilor de ani de zile. Dar sa trecem. Repet probabil ca o sa pierdem 1-2 echipe.
Normal ca le-au placut hotelul! E un hotel nou, dragut. Ce e sa nu iti placa la un hotel nou? Nu am ce sa zic…e normal sa le fi placut.
Faza cu 26 camere ai fost chiar tare. Da, 26 camere acum 2 ani se umpleau de la sine. Acum nu. Poate in alt oras. In Cluj Napoca nu! Si departament de vanzari nu exista la ATHOS****. Si nici de marketing. Si nici juridic. Si nici sef receptie (e ovidiu dar el e pe tura normala, are putin mai multe atributii ca un receptioner) si nici sef baqueting sau food&beverages.Nu. Si nici camerista sefa.Nu. La food&beverages avem un ospatar pe “maestrul” Eugen care indeplineste functia de Sef Sala…dar orarul lui e obisnuit de ospatar.Si e ospatar.Doar ca el comunica cand nu e cel cu decizia acolo.Stiti cat personal “TESA” are ATHOS****? Pai va zic eu: 2!!! Eu si cu Maria, asistenta mea! Noi doi suntem si marketing si juridic si o parte de contabilitate si resurse umane si sefii de receptie si sefii de restaurant si sefii de cameriste si tot.
Asa ca mandriti-va cui doriti dumneavoastra dar cu mine va rog nu! In fata mea momentan sunteti un “0″ mai ales dupa comentariul lasat. Si culmea: sunteti un “0″ frustrat! Stiti de ce?! Ca altfel nu imi lasati comentariul respectiv! Frustrarea dumneavoastra nu face decat sa ma distreze!Frustrarea si invidia au dus la pierderi de imperii, de femei, de averi. Va rog mult sa nu mai fiti frustrat si nici invidios.
Frustrat…nasol…va anunt ca in curand, veti avea un motiv cel putin dublu de a fi frustrat fata de Gabi Predescu. In curand pe ecrane.
October 27th, 2009 at 10:09 pm
Am cateva remarci personale punctuale legate de situatia prezentata de Gabi:
1. premisa generala de la care pornesc este ca activam pe o piata concurentiala in care fiecare manager de hotel se presupune ca are libertatea sa actioneze dupa propria strategie ( cazuri fericite), propria intuitie ( tot e bine), sau dupa propria ureche ( riscant dar exista posibilitatea sa iasa ceva avand in vedere ca si un ceas stricat arata ora exacta de 2 ori pe zi)
2. faptul ca Gabi a refuzat sa cazeze o echipa de fotbal care ar fi avut antecedente de neplata si promisiuni neonorate de luni bune in timp ce un alt hotelier din cluj a hotarat sa o accepte fara o garantare a incasarii ( pentru cei care au de gand sa ma contrazica vreau sa aiba in vedere ca un contract nu garanteaza incasarea ci stipuleaza conditii generale de colaborare si criterii de evaluare in cazul in care colaborarea nu functioneaza si se ajunge in litigiu), reprezinta o optiune manageriala a celor 2 hotelieri luata in una din conditiile enuntate mai sus (strategie, instinct sau dupa ureche)
3. nu comentez daca maniera de abordare a situatiei de catre cei 2 hotelieri a fost corecta sau profesionista , dar din punctul meu de vedere, unul a gandit strategic iar celalalt dupa ureche.
Chiar si asa din pacate, in situatia de fata, cred ca nu a castigat nici unul cu adevarat: unul a pierdut definitiv un client si isi va recupera cu greu debitele restante iar celalat va ramane pentru o lunga perioada de timp cu incasari 0 in cont (din istoricul altor colegi intre 4 si 6 luni) dar cu un frumos Revenue Report pentru week-end-ul cu pricina numai bun de prezentat proprietarului hotelului care se va declara multumit de gradul de ocupare exceptional. Cu siguranta ca nu va fi prezentata si lista consistenta de cheltuieli scadente la cel mult 30 de zile, cheltuieli inerente organizarii unui astfel de grup fara pregatire prealabila, intr-o zi de week-end !!
Tragand linie la final pare ca s-a ajuns pentru ambii hotelieri intr-o situatie de tipul: “lose - lose ” dar mai sunt cateva aspecte, (nefinanciare insa extrem de importante pentru un business hotelier viabil si o piata hoteliera sanatoasa ) care trebuie luate in calcul si pentru care doar unul dintre hotelieri primeste felicitarile mele:
- curajul de a apara principiul parteneriatului deschis intre colaboratori de buna credinta, in dauna tepelor si oportunismului lacom.
- onestitatea de a spune lucrurilor pe nume cu riscul de a pierde financiar si intro oarecare masura moral
- sustinerea totala de care a beneficiatin luarea unei decizii cel putin delicate, lucru care ar trebui sa atraga atentia tuturor managerilor de hotel despre ceea ce inseamna incredere si apreciere
3.
October 28th, 2009 at 12:28 am
multumesc. atat eu cat si proprietaratul (imi place cuvantul) stim ce inseamna. noi ne-am recuperat absolut toate creantele dar am pierdut un client. e o treaba asumata. curaj, onestitate, implicare, cuvant dat dorinta sunt virtuti de care nimeni in athos nu duce lipsa. le-am demonstrat in multi ani si de multe ori.oricum justificarile aici, in sensul asta, sunt de prisos. multumesc inca 1 data
October 28th, 2009 at 9:42 am
industria hoteliera clujeana are mult de suferit in momentul asta…unii dintre voi formati un grup din cate stiu eu, destul de bine inchegat la nivelul relatiilor atat interpersonale cat si al colaborarii. va doresc sa nu ajungeti sa rupeti acesta legatura.in acelasi timp este o piata extrem de concurentiala in care va bateti pe aceeasi clienti si care uneori poate duce la divergente.ceea ce a facut hotelul athos e de apreciat pana in cer, atitudinea luata de unii colegi este de asemenea de superapreciat!intre voi o sa existe insa mereu fripturisti, oportunisti si urechisti care indiferent de ce unitate sau nume conduc se vor simtii asa cum bine zice dl Predescu frustrati. va felicit pentru atitudinea luata si va felicit colegii care au inteles. pe ceilalti nu ii bagati in seama!nu merita
October 28th, 2009 at 10:04 am
inca 1 data multumesc. aaaa…era sa uit.in spiritul confidentialitatii nu o sa public nici un mail primit pe aceasta tema si record de accesari - nu vizitatori unici ci accesari alt articol a fost lider de unici. multumesc
October 29th, 2009 at 10:10 am
frustratule…vrei sa vorbim de realizarile mele?! in primul rand natura mi-a dat de la sine 22 cm… restul…sunt baut la ora asta si o sa iti raspund imediat mai detaliat…deocamdata sunt primul director din cluj cu locul I la nivel national. si un prieten imi spune ca nu trebuie sa ma cobor la nivelul tau. si nici nu o sa o mai fac. pofta buna
October 29th, 2009 at 10:16 am
am uitat COAIE fara ghilimele…sau esti asa rusinat incat nu poti sa pronunti…vai ce ma doare capul. next level
October 29th, 2009 at 10:48 am
S-a pornit de la o discutie de principiu despre o actiune in piata si s-a ajuns la polemici, jigniri personale si minciuni . Destul de trist nivelul la care suntem Stimati Colegi daca nu putem sa acceptam opinii diferite fata de ale noastre!! Abordari de genul acesta spun totul despre profesionalismul unora!
Nu am folosit nume (altele decat cele behiculate deja) in ceea ce am scris din curtoazie; era un “studiu de caz pentru mine” nu o problema de natura personala. Dar se pare ca pentru unii este mai important propriul orgoliu decat o argumentare nepartinitoare a unui subiect! Sunt dezamagit pentru timpul irosit si mizeria care a iesit!
In ceea ce priveste afirmatiile legate de trecutul meu profesional, (care apropo, nu inteleg ce relevanta are in discutia de fata) spun doar atat: colegii din Continental si multi altii din bransa, stiu mai bine cine a plecat, de ce a plecat, cum a plecat si cu ce a plecat!! Restul sunt speculatii ieftine si atacuri fara rost la persoana, alimentate de lipsa argumetelor pe situatia discutata.
October 29th, 2009 at 11:26 am
felicitari cosmin, felicitari gabi, felicitari mult altii! dle danci sunteti exact asa cum zice gabi un frustrat. e pacat in acelasi timp ca s-a ajuns la astfel de discutii aici. sa ajungi la atacuri personale este jalnic!dle danci sunteti demn de mila!sa te legi de un patron, indiferent cine si ce…uita-te mai intai in ograda ta!nepuntinta si frustrarea de care dati dovada si pe care o manifestati ar trebui sa va dea de gandit noaptea…
October 29th, 2009 at 11:45 am
dle danci eu nu lucrez inca in domeniu dar ma pregatesc temeinic. parerea mea nu conteaza, nu au cum persoane ca dumneavoastra, dl predescu, dl cosmin, si multi altii care citesc acest blog sa ia in considerare parerea mea.daca as fii angajata dumneavoastra, as avea acces la datele de contract ale patronului–i-as trimite un mail sa vada cu ce se ocupa directorului lui general, ce atacuri marsave face, cum isi bate joc de colegii de domeniu.sunteti constient ca toti rad de dumneavoastra acum?!ce cod de conduita aveti?! ca patron, v-as da afara imediat…sunt o incepatoare si o copila
October 29th, 2009 at 11:58 am
sunt prea obosit acum sa raspund…tot imi vin mesaje cu “new comment”. imediat
October 29th, 2009 at 12:31 pm
“Masinile ar trebui sa lucreze, oamenii sa gandeasca.
Masinile sunt mai usor de convins.” - Watson
October 29th, 2009 at 1:56 pm
Nu credeam ca pe un blog despre industria hoteliera, unde consider ca e loc de discutii si sfaturi dedicate domeniului - se poate sa citesc asa ceva. Sa iti fie rusine, Dle.Danci… daca asta e un nume… in fine… Recomand postarile Dvs, pe OTV, sau la Acces din rect, nu aici.
Sunt oripilat si plictisit de aluziile Dvs.
Repet : Acesta este un blog de discutii deschise despre un domeniu de activitate care pentru Dvs. e complet strain. Aceasta impresie creati. Va doresc mult succes in tot ceea ce intreprindeti, desi m-ati convins ca nu sunteti capabil pentru a va depasi conditia de frustrat. Imi e teama pentru viitorul afacerii dvs si mila de angajati. Pacat. Oricum datorita conditiilor economice actuale sunteti pe cale de disparitie, ceea ce ma bucura.
D-le Predescu, va rog stergeti postarile individului si lasati blogul sa mearga mai departe pe directia pe care a pornit, lucru pentru care sincer va felicit. Daca eram interesat de frustrati si de astfel de postari - de injectii si infectii eram pe cancan sau libertatea demult.
Astept cu interes…ceea ce cred ca ne intereseaza pe toti.
Cu stima.
October 29th, 2009 at 2:07 pm
tocmai datorita a celor scrise si a ceeace demonstreaza ele nu o sa sterg. e praf omul. revin
October 29th, 2009 at 7:36 pm
22 cm sau 22 IQ? That is the question. Singurul care s-a descalificat prin limbajul suburban si prin tampeniile postate este chiar “primul director din cluj cu locul I la nivel national”. La ce nene? La suta de vodca pe minut?
October 29th, 2009 at 9:09 pm
deja ma plictisesti.esti prea josnic.esti 0.limbajul meu e asa mereu si nu e suburban.e sincer.in fine iar daca mi-ai stii intreg cv-ul chiar ca ai fii ffustrat.gata.esti praf, ai convins pe toata lumea…
October 29th, 2009 at 11:24 pm
ti-am scos primul comentariu ca in el, tu un NIMENI te legai de patronul meu. asa cum scriam si mai sus: esti un frustrat, un 0, un nimeni. au ras destui de tine. sa iti trimit cateva mailuri sa vezi ce scriu unii oameni care citesc dar nu comenteaza? teste de IQ fac cu tine cand vrei — o sa fii uimit. mai intereseaza-te de cv-ul meu dar vezi sa nu te sinucizi. intr-un minut pot sa beau mult peste suta de vodca!diferenta e ca nu o fac niciodata in timpul serviciului…intelegi ce creau sa zic? te-ai facut de ras singur. hai pa si as fi recunoscator daca ai te-ai uita in continuare la otv si ai lasa blogul asta cu comentariile tale in pace.
October 30th, 2009 at 11:48 am
Muntele lui Venus ? Patetic, stimabile domn. Prostia la cel mai inalt nivel. Lasa-ne, frustratule . Ai decazut in halul in care poastezi pe un blog Cv-ul ! La comment !? Gunoiule ! Tu nu ai ce cauta aici. Ne faci domeniul de ras ! Mars in caverna ta de mare director. Inainte sa dai tu cu mizeriile tale pe acest blog eram chiar interesat de discutii. Ai aparut tu : nimeni ! Te lauzi pe blogul dedicat al unui omolog ? Sa iti fie rusine ! Incepi cu atacuri la persoana ? Jignesti ? Omul poate face tot ceea ce isi doreste in timpul liber. Poate bea cat poti tu sa inghiti, ratatule ! Mizeria pamantului ! Scarba !
Rugaminte : Dle Predescu va rog sa incetati cu polemicile. Stergeti comenturile si continuati ceea ce ati inceput. Nu pentru asta ne aflem aici.
October 30th, 2009 at 12:23 pm
am si sters acel comment care se referea la patronul meu. de mine poate zice ce vrea. totodata am scris si un alt articol.nu am ce sa-i mai zic…o sa va trimit totusi cateva mailuri de la alti colegi sa va amuzati…grade mari va doresc.
October 31st, 2009 at 3:25 am
Pe langa “limbajul” utilizat de dumneavoastra domnule Predescu, care m-a lasat mai mult decat uimita, complet descalificabil, servilismul de care dati dovada uimeste cu siguranta lumea managementului hotelier.
Totusi, in masura in care veti reusi sa pastrati un ton al discutiei civilizat, as vrea sa imi prezentati concret unde s-a obtinut titulatura de “primul director locul I la nivel national”. Si un scurt raspuns la intrebarea: noi unde eram?
October 31st, 2009 at 9:25 am
2005 cu Rimini din cate imi aduc aminte.S-a scris pe tema asta.CCIR intreprinderi mici si mijlocii — turism si alimentatie publica. Iar la CCICJ mai multi ani la rand…o sa ma documentez mai temeinic
October 31st, 2009 at 5:40 pm
Stimata doamna, in primul rand doresc sa va multumesc pentru faptul ca din cand in cand cititi aici ce imi mai debiteaza mie mintea, sau ca ati citit cel putin acum la semnalarea cuiva. Ma simt onorat ca o persoana ca dumneavoastra citeste acest blog. Asa cum am mai incercat sa explic, aici ma exprim eu, asa cum vreau si cum simt. Daca m-ati cunoaste ati stii ca eu nu m-am ascuns niciodata de nimic si cu atat mai putin de cuvinte. Nu cred ca uimeste pe nimeni asa profund cum spuneti dumneavoastra limbajul meu. In devinitiv modul in care am folosit eu cuvantul “coaie” inseamna tupeu.Nu cred ca dumneavoastra in discutiile cu prietenii nu ati folosit cuvantul respectiv cu aceeasi semantica sau ca nu l-ati folosit niciodata in aceasta semantica. In acelasi timp doresc sa va informez ca nu eu am fost cel care a facut atacuri personale si jigniri asupra altor colegi sau chiar patroni.O sa va trimit acel comentariu care e momentan banat. Servilism? Iarasi va inselati! Cu permisiunea dumneavoastra dati-mi voie sa va corectez: nu este servilism ci este loialitate, dedicatie admiratie si altele de genul.Mi-am apreciat absolut mereu patronii prin prisma mea si prin raporatre numai la mine si punctele de lucru unde interactionez cu acel patron. Cat despre premiile si cursurile mele, gasiti in mai multe locuri CV-ul meu. Nu este o titulatura…nu stiu unde eradi dvs, eu eram la Cluj si am venit la Bucuresti sa ridic acea diploma impreuna cu patronul de atunci, diploma referindu-se la intreaga unitate al carei director eram.
Comentariul dumneavoastra imi ridica insa niste semne de intrebare: chiar sunteti dumneavoastra? IP-ul spune ca puteti fii dumneavoastra dar si eu daca vreau pot sa fiu cu IP de Guvern; intr-un hotel e foarte simplu sa folosesti IP-ul.Sincer, asa cum eu va stiu tonul “discursului” nu suna deloc a dumneavoastra–v-am ascultat cu cateva ocazii, nu am facut niciodata cunostinta lucru pe care eu personal l-am regretat. Ora la care imi dati commentul mi se pare deasemenea nepotrivita. E drept ca de multe ori si eu la acea ora citesc, scriu, calculez, lucrez dar eu am niste insomnii cum nu doresc nimanui. In acest sens am sa va contactez personal luni (am deja atat numarul dvs de la birou cat si mobilul) sa va multumesc ca imi cititi blogul, sa va transmit comentariul de la care a pornit totul, sa imi cer scuze daca va ofensez, sau sa va informez ca cineva se foloseste de numele dumneavoastra.
Respect tot ce mi-ati spus daca sunteti dumneavoastra.
Daca nu sunteti dumneavoastra…frustratule…zeroule…esti patetic
Cu consideratie,
Gabriel Predescu
October 31st, 2009 at 8:38 pm
esti demn de mila colegu…dl teo, care se ocupa de mine din pct de vedere al it-ului, si in care am incredere pana in ceruri, tocmai mi-a spus ca e aproape de imposibil de spart blogul in urma ultimelor incercari. si chiar daca il spargi, revine in maxim 15 -20 secunde. esti jalnic. ma amuzi pana peste cap!! e clar ca nu mai dormi noaptea…ma intristeaza un lucru…ca am transformat blogul asta, de fapt cel mult topicul asta, la genul de blog pe care eu il detest si pe care tu il iubesti. da pe otv nu mai sta aici pe blog!!! cred ca o sa pun obligativitatea de “aproval” la commenturi sa nu mai versi aici si in definitiv e al meu si fac ce vreau…si chiar sa iti mai zic ceva…tu ai tot facut atacuri la mine, la modul meu de a fi, la ce imi e mie drag pana si la blog ca si entitate etc. eu nu am facut nici un atac; am facut numai constatari!ramane cum am constatat: frustrat, un zero, patetic, praf, jalnic. culmea e ca in loc sa faci ceva, sa incerci sa rezolvi, sau macar sa o lasi asa, tu te adancesti mai rau!! nu te ingrozeste cand vezi cate stiu???
November 17th, 2009 at 5:32 pm
bai sughi bughi…esti un frustrat anomin care nu are pic de bun simt! sa te legi de ionut poienaru tu un jegos cu unghiile murdare! bai cacanarule…tu te iei de gabi?!ma mir ca nu te-a batut pana acum desi in general nu te-ar fi iertat(s-a facut un gentelman). bai anonimule…ia da tu un search pe google dupa numele celor doi si apoi dupa al tau! bai jegule….nici google nu te recunoaste si nu scrie nicaieri nimic de tine!anonimule!dai “florin danci” in google si rezultatul e canci! langa ce oameni a stat gabi tu visezi noaptea bai onanistule! ce om e ionut poienaru nu o sa ajungi nici tu nici copiii tai bagh incapabilule!pacat de copiii tai ca iti vor mosteni adn-ul.
gabi, nu imi cenzura comentariul ca sa mor de nu il sun pe dobitoc!!! ii fac un mash peste drum de hotelul lui….stai sa vezi numa sa treaca campania.