Articolul e prea lung sa il copiez integral; daca doriti sa il cititi integral il gasiti aici .
Dl Baciu vorbeste despre planurile sale de extindere care in momentul de fata sunt in stan-by si de faptul ca : “gradul mediu de ocupare a hotelului clujean in primul trimestru din acest an a fost de 38%-40%, in scadere cu 50% fata de anul trecut. In primele trei luni din 2008, gradul mediu de ocupare a hotelului Onix a fost de 80%. ”
Articolul mai subliniaza cateva aspecte : “Efectele crizei financiare au fost resimtite pe piata clujeana inca de la inceputul anului, astfel ca in primele doua luni din 2009 recesiunea economica a dus deja la inchiderea a doua unitati de cazare din judetul Cluj, ambele cu o capacitate de 15-20 de camere. Exista, totodata, hoteluri care au fost scoase la vanzare de catre proprietari, iar pentru altele se negociaza deja vanzarea.” Si totodata situatia capitalei : “In comparatie, in Capitala piata hoteliera s-a confruntat in primele luni din acest an cu o scadere fara precedent, iar potrivit hotelierilor din Bucuresti, aceasta isi va reveni in aproximativ doi ani de zile. Ianuarie a fost cea mai slaba luna din ultimii zece ani, gradul de ocupare situandu-se sub 30%, iar scaderea fata de ianuarie anul trecut a fost de cel putin 10%”
Nasol. Nasol si atat…
May 5th, 2009 at 10:35 pm
Clujul este printre cele mai scumpe orase .. depasind cu mult Bucurestiul.. ma refer la tarifele de cazare.. n-am priceput de ce.. iar in ceea ce priveste scaderea gradului de ocupare.. ce sa mai zicem.. nu-l putem privi fara sa ne gandim si la cat a scazut tariful mediu pe camera.. e din ce in ce mai rau.. si cu slabe sperante de revenire curand..
May 6th, 2009 at 1:56 pm
cu tarie afirm ca problema gradului de ocupare nu o au toate hoteluri din cluj!sunt scaderi aproape la toti dar sunt hoteluri (cum e si cazul nostru) unde scaderea nu este atat de drastica sau nu e de loc.cred ca diferenta s-a facut cu cateva directii simple: managementul aplicat, puterea de adaptare–marketing, profilul clientilor ofertati etc, nivelul de satisfacere al clientilor vechi, balanta pret/calitate. scriu aici: http://gabrielpredescu.ro/reorientarea-in-alegerea-hotelului-in-clujavantaje-si-dezavantaje.html despre noii clienti si de adaptare.
si aici interviul de ieri pentru citynews.ro : http://www.citynews.ro/cluj/interviul-zilei-11/hotelul-athos-ocupat-in-proportie-de-75-44731/
p.s. astept un audio cu urletul…:))
May 7th, 2009 at 12:29 am
aaa.. pai daca e asa minunat hotelul vostru.. atunci dau o fuga in Cluj.. si daca dau acolo de vreun puradel… o sa auzi live urletul..:))
May 7th, 2009 at 9:03 am
hotelul nu e neaparat extraordinar. este un hotel de 4 stele in care toate lucrurile sunt echilibrate: pret/calitate, confort, accesabilitate, restaurant/produse restaurant/pert etc. te asteptam. puradei nu gasesti aici dar orasul e plin
May 7th, 2009 at 9:27 am
hmm.. asa vinzi tu cuiva care se ocupa de acelasi tip de vanzari?.. prea putin.. trebuie sa fii mai convingator..
May 7th, 2009 at 10:32 am
:))