RSS

LA MULTI ANI

Thu, Dec 30, 2010

National, prima pagina

Va urez un an mai bun! Nu prea am cuvinte ce sa urez…treaba e nasoala rau!

Va urez un an hotelier 2011 cel putin la fel de bun ca 2007!
Noi asa suntem…ne intoarceam in timp. Eu cred ca din ultimii ani, 2007 a fost cel mai bun an hotelier din ultimul deceniu.

In 2007 incepeam cea mai frumoasa perioada a carierei mele de pana atunci si acum. In august incepeam munca la si cu Hotelul Athos. Cea mai frumoasa perioada! Am cunoscut niste oameni extraordinari, am dezvoltat, am “construit” impreuna de la cel mai mare “the god” sau “meine fuhrer” pana la cel mai mic.

Acum, la inceput de drum, ma uit in urma…frumos.In afara de ultimul an care a fost plin de greutati pe toate planurile totul e superb. Si anul care se termina a avut frumusetea lui.

Ma uit si la ce urmeaza. Sunt plin, infectat de scepticism. Hotelurile sunt scoase la vanzare in toate colturile tarii. Unele se cumpara altele sunt in declin. Alte e drept, merg bine. Ce o sa fie…cred ca nimeni nu stie cu exactitate.

Ce fac eu?! Momentan frec menta.Intr-o vacanta prelungita pana aceste sarbatori vor trece. Sunt plin de energie, de dorinta de munca.Imi lipseste stresul muncii, imi lipsesc problemele si satisfactia rezolvarii lor. Dupa sarbatori incepe focul. Asta imi doresc si astept cu nerabdare.

Am revenit o scurta perioada in Cluj Napoca. E un oras superb. Imi e dor de el. Cateodata vreau inapoi. Aici e casa mea. Cine stie ce ne rezerva 2011?!

Sarbatorile. Pentru mine lipsite de incarcatura..triste. Obosite.
Hotelurile. Viata mea!

La multi ani! Tot ce va doriti sa se indeplineasca exact asa cum va doriti!

2 Comentarii pentru acest post

1. Radu Razvan Says:

O fi regimul hotelier diferit fata de hoteluri :) chiar ieri am facut statisticile si am reusit in 2010 un grad de ocupare per apartamente intre 83 si 87 % putin mai slab fata de 2009 cind am trecut de 90 % dar tot este bine uitindu-ma in turul meu saptaminal prin parcarile hotelurilor unde a fost cam jale.

2010 a fost anul in care hotelierii carora le mergea treaba din inertie au ramas in fundul gol si nu au avut timp sa reactioneze.

2010 a fost anul cind si clientii au devenit mai atenti la raportul pret, calitate, servicii. Un client imi spunea daca firma imi aloca in 2009 250 pe noapte pentru cazare ma duceam la Iaki acum imi aloca 120 si m-am orientat catre apartamente.

Sper ca 2011

Sa nu fie anul cind vor introduce impozitul forfetar pe partea de cazare. Astazi imi inchei situatia si pe 2 firme am incasari foarte mari pentru o firma ce inchirieaza apartamente in regim hotelier, deci doamna Udrea se lucreaza si legal legal :)

Sa fie anul in care cei ce au spalat banii in turism pentru ca au auzit ei ca `merge treaba` sa dispara, nu le doresc lor raul dar doresc binele clientului.

Sa incep la capacitate maxima asa cum il si inchei acum in perioada Revelionului cind nu mai am locuri libere. Pentru Ianuarie momentan stau bine cu rezervarile.

Sa introduc noi servicii clientilor chiar daca nu sint obligatorii pentru regimul hotelier pentru a le face viata mai usoara clientilor.

Sa reusesc pina la urma sa aduc linga mine citeva firme din tara ce se ocupa de regimul hotelier pentru a fi mai puternici si pentru a invata fiecare din experienta ceiluilalt, pentru a ne promova reciproc bla bla bla.

Sa introduc un sistem nou momentan la noi in care clientul va castiga … detalii in scurt timp.

2. Ionut Somlea Says:

La multi ani si tie si multa sanatate, cred ca de asta avem cea mai mare nevoie, cel putin noi cei care muncim minim 12 ore pe zi. succes in tot si toate.