“Primăria municipiului Cluj-Napoca, prin Centrul de Informare Turistică, în colaborare cu Şcoala Superioară Hotelieră şi de Turism (Scuola Superiore Alberghiera e del Turismo – SSAT) din Bellinzona (Elveţia), va elabora un proiect de marketing turistic pentru promovarea oraşului Cluj-Napoca şi a zonelor învecinate, care va avea ca finalitate crearea unor circuite turistice / city-break-uri (inclusiv realizarea unor broşuri / pliante), care vor fi propuse ulterior tour-operatorilor din Elveţia şi Nordul Italiei.”
În acest sens, un grup de studenţi şi cadre didactice de la SSAT, sub coordonarea directorului Institutului de Management Turistic din Bellinzona (Elveţia), se vor deplasa la Cluj-Napoca în perioada 14-18 septembrie a.c.
Vă invităm să luaţi parte la seminarul despre managementul calităţii în turism, e-turism, marketing strategic etc., pe care îl va susţine dl. Daniel Burckhardt, Director al Institutului de Management Turistic din Bellinzona (Elveţia) şi Director Adjunct al Şcolii Superioare Hoteliere şi de Turism – Şeful Departamentului de Turism, în data de 14.09.2010, între orele 13.30-15.00, în Sala de şedinţă a Primăriei municipiului Cluj-Napoca – str. Moţilor nr. 1-3. Pentru aceasta avem nevoie de confirmarea prezenţei dumneavoastră printr-un forward la acest e-mail. “
p.s. scuze pentru limbaj dar mai mult de atat nu il pot cenzura la ce a fost si ce este!
Asa suna mailul de invitatie trimis de Centru de Informare Turistica al Municipiului Cluj Napoca impreuna cu Primaria Municiului Cluj Napoca trimis hotelierilor din Cluj sau ma rog unor hotelieri, Asociatiei Hotelierilor etc…
Bun…fac tot posibilul si ma duc, desi ziua era total nepotrivita, ora la fel. La fel ca mine au mai facut cativa colegi hotelieri.
Un mare mare mare BULLSHIT ca sa nu zic pe romaneste CACAT!
O audienta formata din….sau poate eu ma asteptam sa fie altceva?! Sa fie cu totul altceva?! Speram eu la altceva?! Nu conteaza. Nu vreau si nu mi-as permite niciodata sa contest pe nimeni implicat in turism indiferent de ce face dar dl.Daniel Burckhardt nu a spus absolut nimic, dar repet, nimic ce nu stiam(sau stiu eu si cu colegii mei prea mult?!). Din contra…in vreo 2-3 locuri cred ca puteam sa tin o mica discutie in contradictoriu cu dansul dar nu era politicos si oricum nu avea nici un rost.As prefera sa pot bea un ceai la micul dejun cu dansul si cu siguranta am avea ce sa povestim mult mai interesant. CU siguranta!
Rar mi-a fost dat sa regret ca am pierdut timp intro conferinta/training/sesiune…din toate la care am participat am invata,am extras cate ceva. Vis-a-vis de aceasta conferinta/training/sesiune chiar regret ca m-am dus. Nu regret insa ca m-am intalnit cu 2 colegi la o cafea. Puteam merge cu “meine fuhrer” la o intalnire de cel putin 10 ori mai interesanta si din care cu siguranta invatam ceva.
Nimic nou, nimic care sa starneasca putin interes.
Apreciez insa efortul de a face totusi ceva. Uimirea mea cea mai mare este datorata faptului ca tot ce s-a expus se referea in principiu la “ce ar trebui sa faca autoritatile” si sub nici o forma un hotel. Era vorba de marketing “de zona” sa zic asa plastic. Ce sa faca un hotel in a promova “hystorical heritage” sau…nu mai am chef sa scriu pe subiect. Ce nu aprecie si d’aia zic RUSINICA:
– lipsa unui reprezentant al Primarie cu puteri reale de decizie si cu nevoia de a stii ce a prezentat dl.Daniel Burckhardt; sunt convins ca dna directoare a centrului de turism cunostea aspectele detaliate ale conferintei (daca nu RUSINICA); pai AIA care ar trebui sa faca promovare reala trebuiau sa fie in sala, care au puterea de decizie, care taie cascavalul!!! Ca degeaba ni se spune noua cum se face promovare!Noi stim tot ce s-a spus acolo.Veniti cu ceva ce noi nu stim! Voi, cei din Primarie trebuie sa invatati si sa aplicati si sa alocati bani! Nu noi! Noi ne facem!Noi stim. Voi ar trebui sa stiti si sa aplicati, voi ar trebui sa stiti unde as faceti promovare, cum sa faceti,la ce targuri, ce site-uri bla bla bla…daca nu le stiti sau nu le stie nimeni RUSINICA. Daca le stiti, nu le faceti si atunci din nou RUSINICA! Noi facem dragilor promovare atat noua ca entitati cat si Clujului implicit. Si o facem siguri, cat putem noi de bine, si cheltuim multi bani sa o facem si sa invatam cum sa o facem cat mai eficient!
– organizarea(ora, ziua etc) si metoda de a invita participanti
In rest ce sa mai zic…nimic.
Promovare, promovare. Clujul are ce arata. Are enorm de multe! Dar atata timp cat nu spunem ce avem de aratat…degeaba!
Sper ca nu se va face uz de “uite ce conferinta si ce face Primaria Cluj Napoca pentru turism”. kaka - Maka aia face!
September 14th, 2010 at 9:09 pm
Mereu ma intreb de ce trebuie sa ne invete altii de peste mari si tari si nu privim putin si in ograda noastra. Bunaoara Sibiul, unde Piata Mare si Mica musteau de turisti in august, puteai auzi toate limbile pamantului. De ce oare? Pe langa chestiunea cu Capitala culturala, ei au stiut sa profite si sa continue. Pai unde promovare, cand in centrul Clujului exista cladiri care-ti cad in cap (la propriu), vopsite in cate 3 pete diferite de culoare la parter (pe aceeasi cladire, pe pietonala) si porti inlocuite cu grilaje de fier urate???? Asa-si bat unii joc de mostenirea noastra istorica, asa ca in curand n-o sa mai avem ce arata, sau ne va fi rusine cu asta… Si daca aceia care iau deciziile nu se duc la asemenea evenimente….