Ministerul Turismului a initiat, ieri, procedura de achizitie publica a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al Romaniei. Contractul va fi adjudecat printr-o licitatie internationala, iar la competitie se asteapta sa participe numai companii de prim rang in termeni de expertiza de brand.
Suma maxima alocata prezentului proiectul este de 2 milioane de Euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica”.
Procesul de selectie se va desfasura in doua etape, informeaza Ministerul Turismului. Prima etapa este eliminatorie si se refera la capacitatea financiar - economica si la cea tehnic - profesionala a consultantilor inscrisi in competitie. Este obligatoriu ca aplicantii sa fi avut o cifra de afaceri medie in ultimii trei ani de cel putin 2 milioane de Euro, dar si ca acestia sa fi gestionat un proiect de branding similar, a carui valoare este egala sau mai mare decat 30% din valoarea proiectului curent, sau doua proiecte de branding similare cu valoare insumata egala sau mai mare cu 50% din valoarea acestui proiect. Daca aplicantii indeplinesc aceste conditii, urmeaza evaluarea tehnico - profesionala a echipei de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini. Primii cinci participanti, in ordinea punctajului obtinut la evaluarea tehnico-profesionala, intra in etapa a doua de selectie, castigatoare urmand a fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.
Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini.
Mai multe informatii depre Brandul de Turism al Romaniei puteti afla pe site-ul Ministerului Turismului
Articol preluat in intregime de la citynews.ro
Comenteaza si tu