RSS

AHC

Wed, Mar 18, 2009

Diverse

Asociatia Hotelierilor Clujeni ( AHC) a luat fiinta in luna ianuarie a anului 2009, din necesitatea existentei unui organism apolitic al profesionistilor hotelieri, care sa reprezinte interesele unitatilor turistice clujene in relatia cu autoritatile locale si sa participe activ la promovarea turistica a municipiului Cluj-Napoca.

Membrii actuali ai AHC, fara a lua in calcul cererile de aderare existente din partea altor unitati turistice, reprezinta un procent semnificativ al pietei hoteliere clujene atat in ceea ce priveste numarul de camere detinute, numarul de angajati cat si prin cota de piata respectiv nivelul de taxe si impozite pe care acestia le achita.

Scopul principal al AHC este reprezentarea, identificarea , promovarea si apararea sistematica si unitara a intereselor economice, profesionale, tehnice si juridice ale membrilor sai in vederea dezvoltarii durabile a activitatii specifice, precum si in relatiile cu autoritatile publice, si cu alte persoane juridice si fizice, atat in plan local, cat si la nivel national si international.

Proiecte imediate ale AHC in anul 2009—care vizeaza Primaria Cluj Napoca

1. Reducerea taxei hoteliere locale de la nivelul actual de 5% pana la nivelul de 2%; 2. Incheirea unui protocol de colaborare intre Primaria Cluj-Napoca si AHC prin care sa se aprobe consultarea asociatiei in privinta modului de cheltuire a sumelor colectate din taxa hoteliera;

3. Crearea unui calendar al targurilor si expozitiilor la care municipiul Cluj-Napoca trebuie sa fie prezent cu stand de promovare, precum si acordarea de sprijin in cadrul targurilor nationale si internationale;

4. Asigurarea de training tuturor angajatilor Primariei Cluj Napoca din departamentele destinate promovarii turistice a Municipiului Cluj Napoca.

AHC doreste un parteneriat deschis cu toate organismele publice si private care au atributii sau doresc sa se implice in dezvoltarea turismului clujean. In acest sens AHC va sprijini toate actiunile si initiativele constructive ale acestora, folosindu-se de experienta si pregatirea membrilor sai

,

2 Comentarii pentru acest post

  1. Andrei Oarga Says:

    o initiativa binevenita cred, dar sunt curios daca o sa vedem ceva rezultate pentru utilizatorii finali ai serviciilor de turism

  2. tvdece Says:

    Te-ai intrebat vreodata de ce…unii soferi insista sa ne polueze cu numele si data lor de nastere?:)
    wwww.tvdece.blogspot.com

Comenteaza si tu