Urechistii — continuare III

Am facut “criza de nervi” azi.
M-a sunat acum cateva minute o domnisoara senzationala de la Servus Cluj…pe care vi-l recomanda cu incredere. Tema articolului: “Ce parere aveti in legatura cu faptul ca in anul 2010 a luat amploare la Cluj Napoca turismul de bussiness?!”. Am mirosit imediat “asa sustin autoritatile locale?! Ca in 2010 a luat amploare un turism de bussiness la Cluj?!” “Da”.
Nici nu mai stiu exact, cuvant cu cuvant ce am zis dar imi aduc aminte ideea in mare precum si unele citate exacte.
La ce sa fac referire?! La “profesionalismul” autoritatilor locale?! La campania de dezinformare la care este supus cetateanul clujean cu privire la mediul turistic clujean?!La impertinenta autoritatilor locale?! La nesimtirea autoritatilor locale?! Cum poti sa minti si sa dezinformezi in halul asta?! Sau asta e imaginea ta ca autoritate locala despre turismul clujean?! Daca da, atunci gresesti amarnic si dai dovada de urechism maxim!
Din totdeauna, turismul clujean s-a bazat pe turismul de bussiness!! Din totdeauna, cel putin de 10 ani de cand lucrez eu in turism! Niciodata turismul clujean nu s-a bazat pe altceva!
Statisticile de la INS va vor arata urmatorul lucru urechistilor:
–media anuala a gradului de ocupare la hotelurile din cluj intre 2004 si 2009 a fost de aprox. 55% din care turismul de bussines a fost de 90%
–media anuala a gradului de ocupare la hotelurile din cluj intre 2009 si 2011 este de aprox. 25% din care turismul de bussines a fost de 95%
Vi se pare voua ca in 2010 a luat aripi turismul de bussiness in Cluj Napoca?!? Mie mi se pare ca si-a luat aripile din Cluj Napoca.
Nu stiu sa cataloghez: fie campanie de dezinformare(pentru ca de curand AHC a solicitat suspendarea taxei hoteliere in Cluj Napoca asemeni cu Bucurestiul) sau este pur si simplu neprofesionalismul celor din cadrul autoritatilor locale! Pur si simplu nu stiu!
Ce stiu sigur este ca Municipiul Cluj Napoca nu are nici un pic de promovare. Aceea care se face din cand in cand e de toata jena! Imi e rusine!De ce se face asa?! Pentru ca cei care sunt responsabili cu promovare, marketing, turism nu au nici cel mai mic studiu in domeniile mentionate, nu au nici o experienta in domenii le mentionate…gresesc. Au experienta: de consumator si de chelneri.
Sa va fie rusine indiferent de unde va incadrati! urechisti sau dezinformare.

Primul articol din seria urechistii aici
Al doilea aici.
P.S. intrucat nu va puteti abona la posturi direct din site, cei ce doresc mail de instiintare cu ocazia noilor postari, va rog sa dati un mai la gabi@gabrielpredescu.ro cu titlul “Abonare”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *